close
Hiiiiii all my friends,....

Its so long to waiting a new about you all.
How re u???
Do u still remember me? :)
I need information all about u.
I will wait.
Thx

God Bless

真開心
我覺得當初我們都是送卡片給人
這樣癡癡的等也很累人QQ
像我的藝術家朋友都沒有回我XD
然後請我喝奶昔的隊輔也沒有回我
快回我快回我啦~~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    kentbear 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()